Webáruházunkban kínált elektromos termékekre a számla kiállításától számított 12 hónapig garanciát vállalunk.

 


A garancia érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük a garanciajeggyel együtt címünkre (5000 SZOLNOK SZOLNOK ISPÁN KÖRÚT 3. 8 em. 5 ajtó.) visszajuttatni.

A garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket a számlával vagy garanciajeggyel együtt, megtisztított állapotban küldi vissza részünkre.

A garancia igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokért.

Amennyiben bármilyen problémája adódna termékeinkkel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Minden esetet igyekszünk maximálisan a vevő érdekeit szem előtt tartva megoldani.

A garanciális problémával visszajuttatott terméket bevizsgáljuk, ha nem javítható az adott termék és gyártási hiba állapítható meg, akkor a terméket cseréljük. Amennyiben javítható akkor azt a lehető legrövidebb időn belül javítatjuk. Garanciában javított illetve cserélt terméket a Megrendelő által kért címre díjmentesen mihamarabb eljuttatjuk. Ezen javítások Megrendelő részére természetesen díjmentesek. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba valamely olyan okból keletkezett, melyre garanciális igény nem érvényesíthető (lásd feljebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a Megrendelőt terheli. Ebben az esetben a javítás megkezdése előtt a Megrendelőt a várható költségekről tájékoztatjuk. Amennyiben a Megrendelő ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket visszajuttatjuk, melyek költsége a Megrendelőt terheli.

A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben , illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

 

Nem gyakorolhatja a garancia jogát ill. az elálás jógát 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó a romlandó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet ill. minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.